ربات تبلیغاتی واتساپ

بسیاری از افرادی که‌‌ امروزه در فضای واتساپ به‌ بازاریابی مشغول هستند، با ربات تبلیغات واتساپ آشنایی کامل دارند. در سال‌های اخیر استفاده از دیجیتال مارکتینگ کسب و کارهای مختلف را بسیار متحول کرده است‌. به همین دلیل صاحبان این کسب و کارها  به دنبال یک محصول ایده‌آل هستند که بتوانند با استفاده از آن تبلیغات نوینی را به مشتریان ارائه کنند. یکی از این محصولات و ابزارهای بازاریابی در واتساپ، ربات تبلیغاتی واتساپ است که قابلیت‌های زیادی دارد. در ادامه با این‌ربات آشنا خواهید شد.

 

ربات واتساپ چیست؟

در حالت عادی اگر بخواهیم با مشتریان خود ارتباط برقرار کنیم، باید به‌ صورت تک به تک پیام‌های خود را به مشتریان ارسال نماییم. این‌ کار بسیار زمان بر است و حتی ممکن است کارآمد هم نباشد. در اینجا شما باید از یک نرم افزار مخصوص به‌ نام ربات واتساپ استفاده کنید تا بازدهی این پیام‌ها را افزایش دهید و در یک زمان کوتاه پیام‌های زیادی را در اختیار مشتریان خود بگذارید. ربات واتساپ امکان ارتباط بی دغدغه با مشتریان را برای ‌‌شما فراهم می‌آورد و با سرعت خود، رونق کسب و‌ کار شما را به دنبال دارد. بنابراین استفاده از این ربات، یک فرآیند مقرون به صرفه است که‌ می‌تواند به سود شما تمام شود و هزینه‌ی تبلیغات سنتی را تا حد زیادی کاهش دهد.

 

ربات تبلیغاتی واتساپ، جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش

ربات تبلیغات واتساپ جزو آن دسته از ربات‌هایی است که می‌تواند پیام‌های زیادی را به مخاطبان ارسال کند. این ربات علاوه بر این که خدمات رسانی به ‌‌مشتریان یک کسب و کار را سریعتر می‌کند، توانایی این را دارد که تبلیغات هوشمند، هدفمند و تاثیر گذاری را در اختیار عموم مشتریان قرار دهد. این است که با استفاده از ربات تبلیغاتی واتساپ شما می‌توانید کسب و کار خود را در مسیر رشد و پیشرفت پیش ببرید.

از مزایای این ربات هر چقدر که بگوییم کم گفته‌ایم. ارسال انواع و اقسام فرمت‌های محتوایی و دریافت پاسخ از سوی مشتری برجسته‌ترین مزیتی است که ربات تبلیغات واتساپ دارد اما این مزیت تنها به اینجا ختم نمی‌شود بلکه این ربات‌ها شماره‌ی مشتریان را ذخیره می‌کنند، رایگان هستند، به آسانی مورد استفاده قرار می‌گیرند و در هر ساعت و هر زمان و هر مکانی می‌توانند به عنوان یک منشی مجازی پیشرفته، به مشتریان شما خدمات پاسخگویی را ارائه دهند. پس چه انتخابی بهتر از ربات واتساپ؟!

 

ویژگی‌های منحصر به فرد ربات واتساپ

همان طور که ‌گفتیم، اغلب اوقات افراد ربات تبلیغاتی واتساپ را برای تسهیل پاسخگویی به مشتریان خود مورد استفاده قرار می‌دهد اما این که ربات واتساپ چه ویژگی‌هایی دارد و شناخت این ویژگی‌ها، می‌تواند به تمامی صاحبان کسب و‌ کار در بهبود فرآیند فروش و ارائه خدمات به ‌مشتریان کمک کند. این ربات توانایی این را دارد که پیام‌های شما را سفارشی کند، به‌ تمامی‌ مخاطبین آن ‌هم در یک لحظه پیام ارسال کند، پیام‌های خوشامد گویی را در اختیار مشتریان قرار دهد، لینک پیام را در گروه‌های مختلف بگذارد و خیلی کار دیگر که با بازاریابی در اپلیکیشن واتساپ مرتبط هستند را انجام دهد. بنابراین شما با این ربات می‌توانید هوشمندترین تبلیغات را از کسب و کار خود در اختیار گروه هدف قرار دهید.

 

کاربردهای ربات واتساپ

  • ارسال اعلان یا هشدار به مشتریان یک کسب و کار
  • امکان پرداخت انلاین از طریق اتصال ربات ارسال پیام انبوه در واتساپ به درگاه‌های بانکی
  • جذب بهتر مشتریان برای یک کسب و کار با استفاده از فرآیندهای تبلیغاتی
  • پاسخدهی بهتر به‌ مشتریان